Väljakutse endale-nädal 2

Esiteks pean ma kohe ütlema, et minu järjekordne kaalumisvahend paneb pange ja ei õnnestunudki tänast kaalu kätte saada. Aga ei ole hullu, see polegi kõige olulisem.

Oluline on see, kui palju suutsin ma eelmise nädala alguses püstitatud eesmärkidest täita. Tõsi, niimoodi eesmärkide kirjapanek motiveerib mind kordades rohkem, kui lihtsalt mõte, et mul on vaja midagi teha. Sellegipoolest kõike, mida tahtsin, ma tehtud ei saanud.

  • Üks tass kohvi varasema kolme asemel- ühel päeval õnnestus juua ainult üks tass kohvi, ülejäänud kordadel kaks. Aga saavutus seegi, et ühe tassi võrra vähenes. See nädal kavatsen siiski edasi püüda ja juurutada vaid ühte tassi kohvi. See ongi tegelikult harjumises kinni. Nagu suitsetamisega. Kui oled harjunud ühe hommikuse rutiiniga, näiteks ärkamine, kohvi, suits, siis tuleb tekitada uus rutiin, mis viiks mõtte suitsult eemale. Minul õnnestus see umbes kolme päevaga. Tegelikult ma ei tulnud suitsetamisest rääkima. Aga põhimõttest saite aru. 😁
  • Kahel päeval vähemalt 3km kõndimist- see eesmärk oli kõige lihtsam täita, tuli rohkemgi, kui 3km, andestan endale sellega puuduoleva rattasõidu.
  • 3x30min rattasõitu- sellega oligi nii ja naa. Esimesel päeval sõitsin ma natuke rohkem, kui 30 minutit. Teisel päeval õnnestus vaid 20 minutit, sest noh, teate isegi, kuidas lastega need asjad käivad. Kõik ei lähe plaanipäraselt. Ja eile, pühapäeval mõtlesin ma minna õue jalgrattaga sõitma, aga vaid mõtteks see jäigi, sest vihma sadas lakkamatult ja õhtul pimedas ma enam ei kipu välja. Õhtul olid juba muud toimetused ja sinna see jäigi.

Muide, ma eelmises postituses ei täpsustanud, et rattasõit on velotrenažööril. Sain selle vennalt sünnipäevaks, vanakooli värk, aga ideaalne meie väiksesse korterisse. Eriti meeldib see kilomeetrite jms süsteem. (Teine pilt on laenatud googlest)

 

Minu 2.nädala eesmärgid. Et mitte kiirelt motivatsiooni kaotada, ei liigu ma nende eesmärkidega liiga hüppeliselt edasi.

  • 1 tass kohvi päevas

  • 2 tubast trenni matil. Omaette eesmärk on vähemalt 1 neist pildile jäädvustada.

  • Nii palju kui ilm lubab, siis 3km päevas kõndimist.

  • 2 suhkruvaba päeva.

Lõpetuseks lisan pildid endast praegusel hetkel. Kui peale sünnitust tundsin end piisavalt pekisena, et halb oli vaadata, siis nüüd kaalun ma rohkem ja ei tunne üldse nii pekisena. Või noh, tegelikult pigem ma ei saa aru, et kuskilt on nii 5,6kg juurde tulnud.
NB! peegel ei ole must.
pjimage

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s