Aitab keha hävitamisest

Lõpuks leidsin selle üürikese aja, et endast teile jälle märku anda. Ma olen hetkel tegelikult päääris väsinud, aga ma tean, et kui ma aina edasi ja edasi lükkan oma kirjutamata, mustandites vedelevaid postitusi, siis sinna nad jäävadki. Kirjutamistuhin, kui selline on ju olemas, aga uni saab minust alati enne võitu. Täna olen päris tegus ka olnud.

Ma ei jõua just eriti tihti oma blogipessa, kuid kirjutamist jätta ma ei kavatse. See on siiski minu kirg, mille jaoks ma lihtsalt praegu aega ei suuda leida. Igavuse üle kurta ei saa.

Andsin instagramis teada, et alustan taaskord parema mina poole liikumist, seda siis toitumise näol, õige pea ehk lisandub ka intensiivsem trenn, kui olen sünnitusjärgses kontrollis ära käinud. Nüüd ju juba kuu möödas poja sünnist ja tunnen end ka suurepäraselt.

Postitasin kaks nädalat iga päev instagrami storysse hommiku, lõuna-ja õhtusöögi pilte, koos kirjeldusega. See oli minu jaoks n-ö kiirem variant olla motiveeritum. Iga kahe nädala tagant püüan olla nii tubli, et blogisse kokkuvõtvad postitused teha.

Eriti hea väljundi leidsin ma “Teeme koos 2018” näol, mille idee autoriteks on Mallukas ja Henry, väljakutsest võib lugeda siin ja siin. Mina olen sedapuhku Malluka tiimis. Miks mitte end sel viisil liigutama saada, kui muu ei motiveeri, siis ehk auhinnad ikka. Minupuhul on muidugi auhinnad teisejärgulised, teen seda ikka enda pärast.

Mõnele ehk jääb arusaamatuks, mis põhimõttel ma oma kaalu langetan? Kuna ma olen varasemalt kaalulangetusega tegelenud, siis olen õppinud tundma oma keha iseärasusi. Minu eesmärk ei ole olla üdini tervislik ja süüa täpselt õigeid asju. See tähendab, et ma ei soovi end raamidesse suruda. Olen korduvalt öelnud, et söön kõike, aga mõistlikus koguses, mulle mõjub, eriti siis, kui joon ka piisavalt vett ja liigun. Karuteene teebki see, kui liiga vähe end liigutan. Ja loomulikult magus ning sai.

Aga, minu esimesed kaks katsumusi täis nädalat on mööda saanud ja üks kokkuvõte tuleb kirja ja pilti panna. Kes mu insta storyt hoolega jälginud on, on järgnevate pildikestega kursis. Ma ei ole selle kahe nädalaga just musternäidis tervislikkusest olnud, pildistasin ja postitasin ka n.ö patused toidud. Aga, nagu ma eelnevalt mainisin, kavatsen endale lubada kõike mõistlikus koguses. Kui ma stressan ja endale maitsvaid toite keelan, ei jõua ma kunagi soovitud tulemuseni, uskuge, ma tean, küll tulemused räägivad enda eest, mingu, kui kaua tahes. Mul aega on. 😀

Olen suureks suureks smuutisõbraks hakanud. Tõstke käsi, kellel täidab smuuti hommikuti kõhtu? Mina olen üks neist, kuigi jaa, lõunaks on kõht juba päris hõre, aga, kui süüa kolm korda päevas, siis nii peakski vast olema.

26828072_1601513333240573_1138168102_o

Mõned näited toitudest. Alguses tundus mulle hea idee panna instagrami storysse iga toidukorra pilt, kuid nüüd olen aru saanud, et see on väga tüütu. Ja, kui ma tahan olla eeskujuks, motivatsiooniks, ei ole ka õige lisada sinna näiteks pilti kebabist või jäätisekokteilist. Selliseid asju on endale vahel mõnus lubada, aga mingit eeskuju see ju ei näita, mis sellest aususest ikka kasu on. See tähendab, et edaspidi, kui kokkan midagi enda jaoks põnevat ja tervislikku, näitan teile ka, igavast tatrapudrust jms pilte ei näe mõtet panna.

26781335_1601512383240668_1999539121_o

Täna olin ma nii tubli, et suutsin telefonis seatud eesmärgi 10 000 sammu üle pika aja jälle ületada. Lisaks on selle nädala eesmärgiks planking ja 3x45min võhma kasvatavat trenni. Mina suutsin täna plankida 1.05min ja tegin treeningu selle video järgi. Kusjuures 10min sellest treeningust oli mul laps kotiga kõhul ja uinus. Järgmine kord sellist treeningut ei vali, liiga igav. Iga päev võiks ju selline olla, kas pole?

26733073_1601513256573914_1000982751_o

Kõige enam huvitab teid kindlasti kaal ja ega ma teid teadmatuses ei hoia ka. Minu raseduse lõppkaal oli 77kg, haiglast koju tulin 71kg kaaludes. Minu jaoks on see, mis ma peeglist näen, üpris kole, sest ma tegelikult oleksin saanud selle suure kaalutõusu ära hoida. Aga noh, selleeest oli raseduse ajal vähem stressamist toidu pärast. Sealt edasi kuu jooksul 2kg kaotasin veel, aga enda teekonda alustasin, kaaludes 69,5kg. Nüüd 2 nädalat hiljem kaalun 68,4kg, eesmärk on 57kg. Uh, palju numbreid, aga küll aru saate. Võib-olla oleksin ma suutnud selle 2-nädalaga rohkem, aga seekord läks see üle kivide ja kändude, küll ma selle õige suuna varsti leian. Seniks, lugemiseni. 🙂

Minu tegemisi saad jälgida instagramis, d3iniih

Advertisements