EBA- minu osalus ja hääled!

69aa51960b8b456ab3921b582a127b1fHommikukohv ja blogimine (y)

Tahtsin sel teemal juba eelmine aasta kirjutada, aga jõudsin vaid pealkirjani. Mulle väga meeldib, et selline üritus on korraldatud ja loodan isegi sinna tulevikus jõuda. Aga alles siis, kui saan ise ka oma blogi üle uhkust tunda. Seega, see aasta taas ei osale, aga oma hääled andsin ikka lemmikutele. Valisin igast kategooriast ühe. Need toongi nüüd järjekorras teieni.

ARVAMUSBLOGID

Minu hääle sai Ebapärlikarp– Muidu ma arvamusblogisid eraldi üldse ei loe, sest arvamusi leidub palju ka elulistes blogides, aga Ebapärlikarpi loen. Ma ei suuda isegi seletada, miks, sest teatud teemad ajavad mind nii närvi, aga ikka ja jälle ma avan selle blogi.

PERE-JA BEEBIBLOGID

Hääle andsin Anule- Mulle meeldib selle neiu juures nii väga tema armas kirjastiil ja olek, ma loodan, et ta reaalses elus on ka samasugune. Kandideeris ta beebiblogide kategooriasse õigustatult. Tulevased beebide emmed saavad tema blogist lihtsalt nii palju väärtuslikku infot. Pole vaja internetis tuhnidagi, ülevaade kõigest vajalikust on olemas ühe koha peal.

Beriti blogi loen ka suurima heameelega, sest seal samuti palju beebindusega seotut. 😉
Ja loomulikult ei saa ma mainimata jätta ka Karoliina blogi.

LOOMEBLOGID

Hääle andsin Butterfly blogile- Ma ei ole veel siiani lugenud nii mitmekesise sisuga blogi. Leiab toiduretsepte, tootearvustusi, mänge, tegevusi lastega, meisterdamast. Mulle nii väga meeldivad inimesed, kes jõuavad ja tahavad nii palju, ja seda kõike laste kõrvalt.

KULTUURIBLOGID

Minu hääle sai Mutukamoos- Ma ei olnud enne hääle andmist seda blogi põhjalikult uurinud, aga täna sain tohutu inspiratsiooni osaliseks. Mind paelus koheselt Montessori loogika, väga kasulik lugemine lapsevanematele.

ILU-JA MOEBLOGID

Hääle sai Eesti laste mood– Ma tegelikult ei loe absoluutselt ilu, ega ka moeblogisid, need ei huvita mind. Kuid kuna kategooriast kellelegi võiks hääle anda ja loota ju võib, et jääb endalegi midagi silma, surfasin nad kõik läbi. Meeldis just Eesti laste mood, hea ülevaade riietest, kui tahaks enda pojale või uuele beebile miskit soetada.

NOORUKITEBLOGID

Hääletasin Gerli blogipesa poolt- Mulle tundub neiu üsnagi sümpaatne ja arukas ning leidub mõndagi huvitavat  lugemiseks.

AASTA UUSTULNUK

Oma hääle andsin mina Lottudo blogile– Sealt blogist leiab nii palju huvitavaid eksperimente, et see lausa sunnib silmaringi avardama ja ka ise uusi väljakutseid vastu võtma/katsetama. Näiteks viimati silma jäänud teemaks oli: “Nädala toit prügikastist.” Tegelikult ju väga ei kujuta ette, et peaks endale prügikastist toitu sobrama. Nemad olid aga külas Saksamaa perekonnal, kes oma toidu just nimelt prügikastist tõid.  Muljetavaldav kogus korralikku ära visatud toitu. Muidugi seda ei garanteeri meile keegi, et me sealt mõnd allergiat või nakkust ei saa.

MEESTEBLOGID

Selles osas vist ei saa küsimustki olla, et hääle sai minult Henry blogi- Hetkel on vist väga raske kellelgi meestest teda üle trumbata, kuid arenemisruumi on kõigil. Super tore on lugeda perest, kes on nii kokkuhoidev, mehest, kes panustab oma perre nii palju. Just pere jaoks olemas olemise näol.
Vahel kiikan ka Kristjani mõtteid. Selline vabas vormis muhe blogi.

REISIBLOGID

Minu hääle sai Liisbett-taaskord ei ole ma väga suur reisiblogide lugeja, lappasin nad kõik läbi. Liisbetti hakkasin just hiljaaegu lugema ja tema kasuks otsustasin. Tundub, et ta ei kirjuta ainult reisimisest oma blogis, mis ongi tore. Kusjuures, esialgu jäid reisiblogid miskipärast sootuks vahele, aga üks tore blogija ja lugeja juhtis sellele tähelepanu. 😃 Aitäh Liisbett.

ELULISED BLOGID

Eluliste blogide valik on lihtsalt nii meeletult suur, et otsus oli raske. Loen ja elan ju nii suurele hulgale selle kategooria blogijatele kaasa. Hääle sai seekord minult Jane- ta on nii palju arenenud vahepeal, et lust vaadata. Siinjuures tahakski Jane poole pöörduda, et vlogimine pole sinu teema, vähemalt praegu mitte, see vajaks sul väga palju harjutamist. Ma olen kindel, et sa juba tead seda ka. 🙂 Mitte, et ma paremini oskaks, eks.
Loomulikult loen ma mallukat, marimelli, costanyt, draamakunniJaanika tegemisi ,Aili blogi ja neid on veel, kelle blogile aeg-ajalt silma peale viskan.

TOIDUBLOGID

Selles maailmas ma väga aktiivne ei ole, seega pidin taaskord paljud blogid esimest korda avama ja siis alles otsuse langetama. Silma jäi mulle Hea toidu kodu- jään kindlasti edaspidi seda pesa jälgima, sest niisama peale vaadateski hakkab suu vett jooksma. Ja ma tean, et õige pea on käes aeg, kus pean ise igapäevaselt toitu valmistama ning sealt saan kindlasti inspiratsiooni.

TERVISE-JA TRENNIBLOGID

Hääle sai Paljasporgand- Väga informatiivne ja kasulik lugemine alati, seega tasub piiluda.
Lugesin muidu ka Merlini blogi, aga kahjuks on tema kirjutamine nii soiku jäänud, et lausa kurb. Võib-olla leiab ta tee ikkagi taas blogisse tagasi.

SPORDIBLOGID

Meil on nüüd trenn ja sport kaks erinevat asja? Vot, kus lops, aga noh, kui need kategooriad nii jaotatud on, mis seal ikka. Andsin oma hääle Katjonokile- taaskord väga informatiivne ja põhjalik blogi. Ausalt, tänu blogijatele pole varsti enam dr. googlest mingit tolku. Tubli, tubli. 🙂

FOTOBLOGID

Ma üldse ei kahelnudki, et minu raudkindla hääle saab Fotoraat- olen üsna kindel, et need kaks noort panevad selle kategooria võidu kinni ka. Lendasid nad välja siitsamast, minu kodukohast ja on jõudnud nii kaugele, poleks uskunudki. Sealjuures ei unusta nad ka Nuiakaid, pildistatakse ikka jõulupidusid ja muid pidusid samuti.

VIDEOBLOGID

Kuna ma ei jälgi ka selle kategooria blogisid, siis hääle annan taaskord oma kodukoha neiule- Gerli-Maigreti blogile. Usin ja armas tegelane.

Ma olen aru saanud, et hommikuti tuleb mul see kirjutamine kuidagi ladusamalt välja, eks ma siis püüan lapse multikate ajast näpistada selle raasukese, et siia eksida.
Aga neile, kes blogiauhindade galale minemas-Head pidu teile! 🙂

Millised blogid teie lemmikute hulgas on?
Kui palju on neid, kes minu poolt hääletaksid?
On midagi, mida mina oma blogis paremaks muuta saaks?

Lugemiseni,
Deini

 

6 thoughts on “EBA- minu osalus ja hääled!

  1. Karmen ütles:

    Mõnikord juhtun ka siia lugema. Pildid postituste juures annaksid värvi juurde.
    Mina arvan, et tervise-ja trenniblogid on veidi laialivalguvamad heas mõttes st neis on rohkelt erinevaid toidu, trenni jms kogemusi, katsetusi.
    Spordiblogid on enamasti võistlemisele ja (isiklikele)tulemustele fookusega. Vähemalt minu mõistes on hea, et need on eraldi.

    Meeldib

      • Karmen Lepp ütles:

        Mõtlesin tekstiga seotud pilte ja eriti mõnus on vaadata kui on enam-vähem sama suurus piltidel. Mõni suur ja teine tibatilluke ei mõju üldpildile nii hästi. Sattusin jaanuaris neid unistamise ja meenutuste postitusi lugema, milles valdavalt tekst. 🙂

        Meeldib

  2. Rehunubo ütles:

    “Loen ja elan ju nii suurele hulgale selle kategooria blogijatele kaasa.”…
    Tekkis artiklit, eriti eluliste rubriiki lugedes küsimus, kas just sellele hulgale kategooria blogijate hulka kuulun ka mina? Miks või miks mitte?

    Ent vastuseks su küsimusele: pead, ma leian, ise leidma selle, mis teeb su blogi sinu jaoks paremaks. Jää iseendaks ning tegele oma veebipäevikuga just nii, kuidas sina seda soovid. Inimesi on nii palju erinevaid, et paratamatult sa ei saa meeldida kõigile. Nagu me kõik!

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

