Läbi katsetuste sihini

Tundub, et minu kaalukene ei taha kohe üldse sealt 57,58kg pealt edasi minna. Mida vähem kaalu kaotada on, seda rohkem peab vaeva nägema. Mõtlen seda, et tüsedamad meist,need, kes end tõsiselt kätte võtavad, suudavad esimesed 10kg suhteliselt lihtsalt oma kehalt kaotada. Nii on mulle mulje jäänud, parandage mind, kui eksin. Kuid näiteks nagu mina, kel ongi vaja umbes 5-10 kg oma kehalt maha saada, näevad sellega üsna palju vaeva.

Esmaspäeval uued mõtted, nimelt püüan(taas sõbranna soovitusel) hoiduda mõnda aega makaronist ja kartulist, et näha, kas see mõjub. Kas see viib mind kiiremini minu soovitud kaaluni või mitte. Kuna mul on olnud viimasel ajal palju tagasilangusi ja olen seletamatult rivist väljas, pean katsetama midagi uut ja põnevamat. Tunnen, et jõusaalis tahaks ka käia rohkem kui 1x nädalas, aga kahjuks pole võimalik. Ujumas sooviks samuti tihemini käia, aga ikka ja jälle pole võimalik. Mu vanemad käivad ju tööl ja ei taha neid liigselt kurnata lapse hoidmisega. Jääb üle pojaga jalutamas käia, koduseid treeninguid teha ning ehk õnnestub lähiajal ka toitumis-ja treeningkava soetada. 🙂 Ei tea, mitu korda seda juba öelnud olen. No ma ei ole nii rikas, et esimesel ettejuhtuval ajal saaks raha laristada. Kõike peab pidevalt planeerima, tihti on ootamatud väljaminekud.

Soetasin endale hiljuti ka n-ö pehme mõõdulindi ning mõõtsin ära puusa, talje, rinna ning kintsu. 😀 On veel mõni koht, mida peaks mõõtma? Kui palju sentimeetreid umbes nädalaga võiks kaotada? Lisaks püüan ma end mitte iga päev kaaluda, ootan ikka kenasti iga pühapäevani ära, see paneb mind rohkem pingutama ma usun.

Kuidas teie leiate motti näiteks tänase halli ilmaga välja kõndima minna või toas jõuharjutusi teha?
Vahelduva eduga olen ma väga motiveeritud, teisel hetkel jälle mitte, jubee.

DeiniS

Advertisements

9 thoughts on “Läbi katsetuste sihini

  1. Väheseid kilosi on raske kautada kuna siis kehal vähe pekki. Ja kuna sa siiski liigutad toimin toonuse tekkimine ja siis kaal seisab. Vaata 2 nädalapärast kas on mõõdud muutunud su kehal ja kui pole vaata üle menüü (banaani head aga nii palju kaloreid) Ehita menüü ülesse, et hommikul süsivesikid ja õhtul valk. Liigne piiramine tekitab ja meeletult isusi!
    Sihiks pane igapäev üks jalutada ja sätti lapse magamis ajapeale ja kuula ja mõtle enda asju. Võtab maha stressi ja annab liikumist. Siis nädala lõpus võrdle km näiteks vms see annab juurde hasarti. Kui alustasid ja mis 7 päeva aeg oli jnd.

    Mari

    Meeldib

  2. Nagu ma piltide põhjal aru sain siis seal on kuivatatud banaanid, peenleib ja tomatimahl, mis minu silmis = päris palju suhkrut ja kui üldse miski enim piduriks kaalulangusel on ja probleeme tekitab, siis just see. 🙂 Hetkel ei oska suhkrunormi päevakogusena peast öelda, aga mida vähem, seda parem oleks minu soovitus. 🙂

    Meeldib

    1. Seal on kuivatatud banaanid, mille kohta tean nüüdseks, et pole sugugi kasulikumad kui kommid. 😊 Ei ole peenleib, rukkileib on,ja ei ole tomatimahl vaid porgandimahl.
      Aga aitäh arvamust avaldamast! 😊

      Meeldib

  3. Minu meelest on praeguse halli ilmaga (ka siin on nii enamik päevi) täiesti võimatu motiveerida ennast ükskõik milleks. Mina ootangi veidi paremaid ilmasid, sest nii pea, kui päike väljas, iga toimetus lendab lausa iseenesest. 🙂

    Ja need banatsikud on mu lemmikud, kuid söön väga harva, sest kahjuks on neid ka suhkrusse (meesse?) kastetud. 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s